15 november 2018

Bestel Tessa – voor consumenten

Wie is Tessa?

Tessa is een klein sociaal robotje dat structuur brengt in het dagelijks leven van bijvoorbeeld je ouder,  je partner, je vriend(in) of  jezelf. Tessa kan eenvoudig worden ingesteld via een webapp door jezelf, maar ook door mantelzorgers, je familieleden en zorgprofessionals.

Je kunt via de app bijvoorbeeld een vraag of herinnering inplannen, die Tessa vervolgens op het geplande tijdstip met haar eigen stem uitspreekt. Ook kan Tessa de sfeer in huis verbeteren door voor te stellen om de favoriete muziek van je naaste op te zetten.

Tessa geeft mantelzorgers, familie en zorgprofessionals de mogelijkheid om te helpen wanneer er even niemand in huis aanwezig kan zijn.

 

Abonnementen Tessa

Tessa is verkrijgbaar in drie verschillende abonnementsvormen, zodat je zelf kunt kiezen welke het beste past bij jouw situatie:


Accounts

Free Trial

Projects

Projects

Projects

Projects

Projects

Projects

Projects

JAARABONNEMENT

€775

PER JAAR

Contract van 12 maanden

Betaling in 1 keer

Kosten Tessa zijn inbegrepen* 

Proefperiode mogelijk

2 jaar garantie op Tessa

Tessa’s App

Helpdeskondersteuning

Software-updates

Kosten per jaar: € 775

JAARABONNEMENT

€42

PER MAAND

+EENMALIGE KOSTEN TESSA: €299

Contract van 12 maanden

Betaling per maand

Eenmalige kosten Tessa: €299*

Proefperiode mogelijk

2 jaar garantie op Tessa

Tessa’s App

Helpdeskondersteuning

Software-updates

Kosten per jaar: € 803

MAANDABONNEMENT

€49

PER MAAND

+EENMALIGE KOSTEN TESSA: €299

Maandelijks opzegbaar

Betaling per maand

Eenmalige kosten Tessa: €299*

Proefperiode mogelijk

2 jaar garantie op Tessa

Tessa’s App**

Helpdeskondersteuning**

Software-updates**

Kosten per jaar: € 887

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Tessa bestellen

Voordat we jouw bestelaanvraag in behandeling nemen, willen we je graag een paar korte vragen stellen. Wij vinden het erg belangrijk dat je verwachtingen goed aansluiten bij wat Tessa daadwerkelijk kan. Dit neemt maar een paar minuten van je tijd in beslag.

Zodra je klikt op de knop ‘Bestel Tessa’ wordt je doorgestuurd naar onze vragenlijst. Nadat je deze hebt ingevuld, ontvang je een automatische e-mail met bestelinformatie.

Veelgestelde vragen over Tessa bestellen

Twijfel je of Tessa bij jullie past? Dan is het mogelijk om haar voor een periode van 15 dagen in huis te nemen en te testen.

De kosten voor een proefperiode zijn € 100,-. Indien je na deze 15 dagen besluit om verder te gaan met Tessa, dan worden deze kosten verrekend met de totale kosten.

Klik op de knop hieronder om een proefperiode aan te vragen:

Proefperiode aanvragen

Wij bieden voor consumenten drie abonnementen aan voor Tessa:

  • Jaarabonnement, betaling in 1 keer
  • Jaarabonnement, betaling per maand (na 1 jaar is dit maandelijks opzegbaar)
  • Maandabonnement, betaling per maand (maandelijks opzegbaar)

Nadat je je bestelling voor Tessa hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met betaalgegevens.

Het jaarabonnement kun je zelf overmaken. Het jaarabonnement met betaling per maand en het maandabonnement, zullen wij per automatische incasso maandelijks van jouw rekening afschrijven.

Let op: bij het jaarabonnement met betaling per maand en het maandabonnement, brengen wij een eenmalige bijdrage van €299,- voor de Tinybot in rekening. Dit zal tegelijk met de eerste maandtermijn worden geïncasseerd. Deze kosten zijn niet-restitueerbaar: je wordt bij ieder abonnement eigenaar van Tinybot Tessa.

Tessa wordt nog niet vergoed door zorgverzekeraars.

Je kunt de kosten van Tinybot Tessa aftrekken als zorgkosten bij je belastingaangifte. Klik hier voor meer informatie.

Ook zijn er vaak mogelijkheden binnen de WMO vanuit je gemeente. Lees ons blogartikel voor meer informatie.

Nee, bij alle abonnementen is de verzending van Tessa inbegrepen.

Nee, er is geen wachtlijst voor Tessa! Na ontvangst van je betaling, kunnen wij Tessa meteen versturen.

Nee, dat kan niet. Iedere Tessa heeft een eigen abonnement nodig.

Load More

 

Veelgestelde vragen over het gebruik van Tessa

Nee, Tessa heeft haar eigen, unieke stem. Uit ons onderzoek is gebleken dat het voor gebruikers verwarrend is als er ineens een bekende stem in huis klinkt, maar dat die persoon er niet is. Daarnaast zien gebruikers Tessa echt als een soort ‘tussenpersoon’ en dat zou wegvallen als ze zou klinken als een bekende.

Tessa is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Google Assistent. Ze heeft geen omgevingsbewustzijn of camera en je kunt niet zomaar iets aan Tessa vragen. Alle berichtjes of vragen die Tessa uitspreekt, plan je zelf in via haar app.

Als je Tessa een vraag laat stellen, dan luistert ze vervolgens 10 seconden naar een antwoord. Ze kan ‘ja’ en ‘nee’ verstaan. Geeft je naaste een ander antwoord? Dan herkent Tessa dit als ‘anders’. Deze antwoorden kun je ook in de app teruglezen.

Nieuwe functie: Scripts
Uit ons gebruikersonderzoek blijkt dat veel mensen Tessa een leuk maatje in huis vinden. Wel zouden ze het fijn vinden als Tessa interactiever zou kunnen zijn.

Daarom hebben wij een nieuwe feature voor Tessa geïntroduceerd: scripts. Met scripts kan Tessa meerdere dingen achter elkaar zeggen en kun je gesprekjes, vervolgvragen en andere interacties maken.

 

Nee, Tessa heeft geen camera en (nog) geen bewegingssensor. Wij hebben hier bewust voor gekozen. Vaak vinden mantelzorgers en familie het een fijn idee dat dit mogelijk zou zijn, maar vindt de persoon bij wie Tessa in huis woont, dit zelf helemaal niet prettig.

Wel heeft Tessa een microfoon. Tessa gebruikt deze om spraak te herkennen.

Tessa moet verbonden zijn met het internet. Dit kan door middel van een Wifi-verbinding (alleen 2,4 GHz en zonder inlogscherm) of via bekabeld internet.

Is er geen internet aanwezig in de woning waar Tessa zal gaan verblijven? Dan raden wij een Mifi-apparaatje met een simkaart aan. Hiermee kun je een Wifi-verbinding opzetten waar Tessa verbinding mee kan maken. Een databundel van 2GB is voldoende voor Tessa.

Let op: wij leveren geen Mifi-apparaatje mee! We adviseren je wel graag over de mogelijkheden.

Lees hier meer informatie over Wifi & netwerk.

Je kunt meer informatie over het gebruik van Tessa vinden op onze support pagina. Ook hebben wij een blog waar je meer informatie over Tessa en ervaringen van anderen kunt vinden.

Tessa heeft haar eigen webapp. Wij hebben ervoor gekozen om een webapp aan te bieden, zodat je als familielid, mantelzorger of zorgverlener met iedere smartphone, tablet, desktop of laptop met internet in de webapp kunt komen.

Net zo eenvoudig als een agenda, schrijf je een berichtje en selecteer je het tijdstip wanneer Tessa het moet melden.  Je kunt een berichtje inplannen op elk moment, vanaf elke locatie en wanneer het jou uitkomt.

Een voorbeeld van Tessa’s ‘direct uitspreken’ functie:

 

Load More

Voorwaarden abonnementen

*De kosten van Tinybot Tessa (€ 299,-)  bij het maandabonnement en het jaarabonnement met betaling per maand, worden in 1 keer geïncasseerd, tegelijk met de eerste maandelijkse termijn. Deze kosten zijn niet-restitueerbaar. Bij het jaarabonnement zijn deze kosten al verwerkt in de totaalprijs. Je wordt bij ieder abonnement eigenaar van Tinybot Tessa.

**Bij het maandabonnement vervallen de software-updates, het gebruik van de app en de helpdeskondersteuning na opzegging.

Beide jaarabonnementen zijn na 12 maanden maandelijks opzegbaar. Na opzegging vervallen de software-updates, het gebruik van de app en de helpdeskondersteuning.

 

Klantenservice

Heb je een vraag, opmerking of tip? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@tinybots.nl of vul het formulier hieronder in.
We helpen je graag verder!