Hoi! Waarmee kan ik je helpen?

Klik op één van de onderstaande onderwerpen

Tessa's app

Tipmomenten zijn momenten waarop Tessa ondersteuning biedt. Dit doet ze door het geven van herinneringen, het stellen van vragen en het afspelen van persoonlijke muziek

Hoe bewerk / verwijder ik iets in de agenda?

U kunt een tipmoment bewerken of verwijderen in het dagoverzicht van de app. Doorloop de volgende stappen om een taak te bewerken:

Ga naar het dagoverzicht in de app

Klik op het icoontje met de drie stipjes aan het einde van een tipmoment

Let op! Tipmomenten in het verleden kunnen niet bewerkt of verwijderd worden. Deze hebben een slot icoontje

Selecteer Enkele taak bewerken

U kunt er ook voor kiezen om de hele reeks te bewerken of het tipmoment te verwijderen

Tipmomenten

Tessa speelt een vriendelijk deuntje, geeft een begroeting en spreekt de tijd uit voordat ze haar tipmoment geeft. U hoeft dus alleen maar het tipmoment zelf in te typen

Ga naar de app en log in: https://my.tinybots.io

Hier ziet u het dagoverzicht. Dit is een overzicht van alle ingeplande tipmomenten

Klik op de groene plusknop om tipmomenten in te plannen

Hier kunt u Herinneringen, Vragen en Muziek inplannen

Herinneringen inplannen

Herinneringen zijn tipmomenten waarop Tessa een suggestie of reminder voor een activiteit kan geven. Op deze manier ondersteunt Tessa bij de dagstructuur en zorgt ze voor activatie

Klik op de groene plusknop in het dagelijks overzicht en selecteer Herinnering inplannen

Geef een titel op. Deze titel ziet u terug in het dagoverzicht

Type de herinnering die Tessa moet uitspreken

Let op! Tessa geeft zelf een begroeting en geeft aan hoe laat het is. Dit hoeft u niet in te typen

Kies een datum en tijdstip waarop Tessa de herinnering moet uitspreken

Het tipmoment is nu ingepland. Tessa spreekt de herinnering uit op het ingestelde moment

Let op! Wij raden het af om gevoelige informatie zoals bankgegevens of andere persoonlijke informatie op te nemen in Tessa’s tipmoment

Vragen inplannen

Een ander tipmoment is het stellen van een vraag. Door het stellen van een vraag krijgt u een idee wat er op Tessa geantwoord is: in de webapp ziet u het antwoord terug

Klik op de groene plusknop in het dagelijks overzicht en selecteer Vraag inplannen

Geef een titel op. Deze titel ziet u terug in het dagoverzicht

Type de gesloten vraag die Tessa moet stellen

Let op! Tessa begrijpt alleen vragen waarop metja of nee geantwoord kan worden

Kies een datum en tijdstip waarop Tessa de vraag moet uitspreken

Het tipmoment is nu ingepland. In het dagoverzicht kunt u later terugzien wat er geantwoord is

Muziek inplannen

Muziek is een tipmoment dat een activerende werking heeft en kan worden gebruikt om een stil moment op de dag op te vullen met mooie muziek.

Op het ingeplande tijdstip vraagt Tessa of het uitkomt om naar muziek te luisteren. Als er met een ja geantwoord is speelt Tessa de afspeellijst af. Als er met nee geantwoord is, speelt Tessa geen muziek af

Upload muziek naar Tessa door in het menu rechtsboven te klikken op Muziek toevoegen

Klik op Selecteer muziekbestanden om uw mp3-bestanden te uploaden naar Tessa

Heeft u alleen muziek bestanden op CD? Lees onder Muziek hoe u daar mp3's van maakt.

Maak een nieuwe afspeellijst door te klikken op Afspeellijsten in het menu rechtsboven

Plan muziek in door te klikken op de groene plusknop en selecteer Muziek inplannen

Selecteer een afspeellijst en het moment waarop Tessa de muziek moet afspelen

Tessa vraagt elke 15 minuten of ze door moet blijven spelen. Als er met nee geantwoord is, stopt ze met muziek spelen. Muziek is ook altijd te stoppen door op Tessa's volumeknop te drukken.

De app geeft aan dat Tessa onbereikbaar is

In het menu in de app rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekend dat Tessa op dit moment niet te bereiken is. Dit betekend of dat de stekker niet in het stopcontact zit of dat de internet verbinding is weggevallen

Controleer of de stekker van Tessa in het stopcontact zit. Haal de stekker er aan beide kanten uit en sluit Tessa opnieuw aan

Controleer of Tessa nog wel verbinding heeft met het internet

Hoe sla ik de app op als icoontje op mijn smartphone?

U kunt de app van Tessa opslaan als icoontje op het beginscherm van uw smartphone, tablet of laptop. Volg de link(s) hieronder voor de instructies per apparaat:

Ik ben iets tegengekomen wat niet goed werkt

We horen graag van u waar u tegenaan bent gelopen zodat wij Tessa en de app ook kunnen verbeteren. We hebben een aantal manieren waarop u ons kunt contacteren:

In de app, klik op het menu rechtsboven en klik op Feedback

Via e-mail zijn wij te bereiken op: help@tinybots.nl

De helpdesk is telefonisch te bereiken op 024-3010311

Bereikbaar maandag - vrijdag tussen 9:00 en 17:00