De gezichten achter Tinybots

Wij zijn een team met een gedeelde missie om de wereld elke dag een beetje beter te maken voor mensen met een cognitieve beperking en hun familie. Dit doen we volgens onze filosofie dat de mens centraal staat in al onze ontwikkelingen: Human Centered Design

Arno Nederlof

zorgt dat Tessa steeds meer begrijpt van mensentaal.

Erik Hoogeveen

zorgt dat Tessa doet wat ze hoort te doen en dat blijft doen.

Wendy de Laat

zorgt ervoor dat mensen Tessa leren kennen.

Pavlo Koshin

zorgt dat gebruikers Tessa kunnen instellen via een fijn werkende web-app.

Sander Weijerman

zorgt dat Tessa binnen zorgorganisaties op een goede manier op haar plek terechtkomt

Tessa de Vaan

onderzoekt hoe Tinybots de implementatie van Tessa beter kan ondersteunen.

Robert A. Paauwe

zorgt dat Tessa goed te
bedienen is en mensen
ondersteunt.

Wang Long Li

zorgt dat Tinybots op de juiste manier mensen blijft helpen.

Tessa (Tinybot)

zorgt als Chief Reminder Officer dat het team tijdig het juiste kan doen.

Visie

“Een wereld waar sociale technologie iedereen in staat stelt om een vervuld leven te leiden.”

Technologie die ontwikkeld wordt met de mens centraal, houdt rekening met menselijke behoeften voor autonomie, verbondenheid en eigen competentie. Wij willen technologie niet simpelweg inzetten om processen te automatiseren, maar juist de mens te activeren om een eigen leven te leiden.

Missie

“Wij bouwen sociale technologie die mensen met cognitieve beperkingen niet meer beperkt laten voelen in het dagelijkse leven.”

Bij Tinybots vinden we het heel belangrijk dat iedereen de regie heeft over zijn eigen leven. Maar soms is dit lastig door een beperking, ziektebeeld of zorgbehoefte. Door sociale technologie te ontwikkelen vanuit het mens perspectief, zorgen we dat het individu centraal blijft en niet de ziekte of de beperking het leven overheerst. Wij zetten de mens weer centraal.

Kernwaarden

1. De mens staat centraal.

Wij maken technologie voor mensen, en het zijn de mensen die betekenis en waarde geven aan de technologie.

Luister, begrijp en waardeer wat onze gebruikers ons vertellen, want voor hen proberen we iets waardevols te creëren, dag in dag uit. 
Competenties: Klantgerichtheid en Empatisch vermogen

2. Durf anders te denken.

De oplossing zal niet gevonden worden in hetzelfde veld dat het probleem heeft voortgebracht. Dat iets altijd zo is geweest betekent niet dat het niet anders kan.

Zoek naar nieuwe inzichten, probeer nieuwe dingen uit en durf vooral iets te veranderen (inclusief jezelf).
Competenties: Creativiteit en Resultaatgerichtheid

3. Elke dag een beetje beter.

Wij zijn op een missie om de levens van mensen mooier te maken met ons werk. Er zijn oneindig veel manieren om dit te bereiken met ons product, met onze organisatie en met ons team.

En wij moeten blijven groeien en leren om elke dag een beetje beter te worden.
Competenties: Leren en Samenwerken